Returnering af ordre - Sådan gør du

Returnering af ordre - Sådan gør du

Vi ønsker at gøre det nemt for vores kunder og derfor har vi lavet denne guide, som vi håber du har let ved at forstå. Vi takker mange gange for at bruge tiden på denne guide, da det sparer os meget tid og giver dig en mere effektiv behandling af din retursag. 

Vi har en behandlingstid på 10-14 dage på alle reklamationer. Vi giver dig besked så snart dit løbehjul er klar og der er fundet en løsning på din reklamationssag.

Send ordrenummer til os

Når du ønsker at gøre brug af reklamationsretten på dit køb, så skal du sende en mail til reklamation@elektronikhjulet.dk med dit ordrenummer i emnefeltet, som for eksempel: #0000 - Reklamation. Dernæst skal du tydeligt beskrive hvorfor du ønsker, at gøre brug af din reklamationsret.

Step 1: Vælg pakketype og vægt

Besøg følgende link hos Postnord.dk og vælg "Pakke, Sporbar" som pakketype. Vælg herefter vægten der passer til den pakke du skal returnere til os. Husk at vægten skal stemme overens med pakken, så hellere vælg for mange end for lidt kilo, da det ellers koster ekstra gebyrer og bliver dyrere.


Step 2: Indtast afsender informationer

Udfyld herefter oplysninger på afsender. Det er vigtigt at det indtastede telefonnummer og e-mail stemmer overens med de samme oplysninger, som blev brugt ved ordretidspunktet. Hvis ikke de korrekte oplysninger indtastes kan der opstå problemer med at verificere modtagelsen af din returnering. 


Step 3: Indtast modtager informationer

Udfyld herefter modtager informationer, som er vores oplysninger og dem finder du herunder. Dobbelttjek at indtastede informationer er korrekte, så vi undgår forsinkelser i forhold til din returnering og ikke risikerer, at pakken bliver sendt retur til din adresse.

Elektronikhjulet ApS modtager informationer:

Elektronikhjulet ApS
Baldersbækvej 29, 2635 Ishøj
kontakt@elektronikhjulet.dk
+45 52 26 99 99


Step 4: Betal for pakke og modtag QR kode

Når du har fuldført ovenstående 3 step, så er du klar til betaling for porto hos Post Nord. Du kan betale online med flere forskellige betalingsmuligheder hos Post Nord efter eget valg. Når du har fuldført betalingen vil du på din e-mail modtage en kvittering for købet, samt en QR kode.


Step 5: Medbring pakke og QR kode til Post Nord

Medbring pakken som du skal sende til os. Pakken skal være forseglet og pakket, som, da du modtog pakken fra os. Læs mere om krav til varens stand og vores returneringsbetingelser her. 

Din tilsendte QR kode, som du har modtaget på din e-mail skal du vise ved det Post Nord pakkested, som du indleverer pakken hos. Din QR kode skannes og dit returlabel udskrives herefter af personalet. Du klistrer herefter dit udleverede pakkelabel på pakken og indleverer den til Post Nord. Herefter kvitterer Post Nord med en bekræftelse på din indlevering og så har du gjort alt hvad du skulle. 

Vi giver dig svar når vi har modtaget din returnering. Vi får besked fra Post Nord om din indlevering og når din pakke er i vores varetægt. 


Hvem betaler portoen?

Drejer det sig om en reklamation på dit købte produkt, så dækker vi 100% af portoudgiften ved returnering. Du skal selv betale for pakken i første omgang, men vi refunderer portoen og ordrebeløbet til dig, når vi har modtaget din pakke og bekræftet, at der er tale om en reklamation.

Har du fortrudt dit køb og ønsker at sende løbehjulet tilbage indenfor 14 dage? Så skal du selv betale for portoen eller indlevere pakken til os. Det koster selvfølgelig ikke noget, hvis du indleverer pakken til os på vores firma adresse.

Tilbage til blog